Home › Fora › Forum wsparcia › Gry › Brightness w CS:GO
- This topic has 2 odpowiedzi, 3 uczestników, and was last updated 6 years, 9 months temu by azja.
- AutorPosty
- 17 grudnia 2017 o 22:15 #6528PlastianForumowicz
Witajcie, mam nadzieje, że pytam w odpowiednim dziale.
Niedawno zacząłem przygodę z Manjaro (Hakoila 17.1-rc1 | Kernel: x86_64 Linux 4.14.5-1-MANJARO ) i ogólnie jestem początkującym jeżeli chodzi o linuxy.
Sprzęt to laptop z CPU: Intel Core i7-4720HQ @ 8x 3.6GHz [48.0°C], GPU: GeForce GTX 960M (sterownik video-nvidia)
Nie wiem co jest przydatne a co nie ale wolę podać wszystkie informacje. KDE 5.40.0 / Plasma 5.11.4Problem jest z ustawieniem jasności w CS:GO. Suwak w ustawieniach się rusza ale brak efektu, konsola gry wcześniej zwracała błąd ale sobie nie skopiowałem (używałem wcześniej Bumblebee ale było sporo innych problemów z tym np „nie dało się nagrywać” OBSem i sposób, który teraz pomógł mi w połowie, wtedy w ogóle nie działał)
Zastosowałem się do instrukcji z Brightness_slider_not_working i to działa jednak nie do końca tak jak się tego spodziewałem albo jak bym tego oczekiwał. Gra się uruchamia, jest jaśniej i chwała za to ale po zamknięciu gry efekt pozostaje taki sam jak był a terminal wywala błąd
Missing shutdown function for g_pMatchFramework->Init() : g_pMatchFramework->Shutdown()
Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Wolał bym nie wpisywaćxrandr --output eDP-1-1 --gamma 1:1:1
za każdym razem gdy zamykam grę.. Mógłbym zrobić jakiś alias no ale przepraszam bardzo, na pewno jest jakiś prostsze wyjście ;)Plik csgo.sh aktualnie wygląda tak: