Jaki tablet graficzny dla początkującego?

Jesteś nowy na forum? Przeczytaj ...

Home Fora Forum wsparcia Inne Jaki tablet graficzny dla początkującego?

Oglądasz 10 posty - 1 do 10 (z 10 ogółem)
  • Autor
    Posty
  • #8293
    nanren
    Forumowicz

    Witam!

    Chciałbym kupić tablet graficzny dla początkującego. W tym temacie jestem kompletnym laikiem, więc mam jedno pytanie: Czy będę mógł na wybranym tablecie pracować np. w GIMP’ie?

    Narazie do wyboru mam jeden XP-Pen tablet: https://www.xp-pen.com/goods/lists/catid/20.html

    Proszę o wasze propozycje lub rady co do kupna.

    Z góry dziękuję

    #8295
    Avatar photoRobert75
    Forumowicz

    A Ty kolego nie pomyliłeś się z forami. To jest Forum Manjaro.pl, a nie jakaś poradnia.

    Arch Linux Xfce - 64Bit Linux User #621110
    #8296
    Avatar photonapcok
    Administrator

    Kolego @Robert75 – co kolega taki nerwowy?
    Pytanie jak najbardziej na miejscu. Być może są wśród nas jacyś graficy(?) i będą w stanie pomóc :)

    #8297
    Avatar photoRobert75
    Forumowicz

    @napcok Mnie głownie chodzi o to że to pytanie nie ma nic wspólnego z systemem Manjaro, ale skoro Ty uważasz inaczej to spoko. W końcu to Twoje Forum.

    Arch Linux Xfce - 64Bit Linux User #621110
    #8298
    Avatar photoazja
    Moderator

    nie wiemy, czy pytanie ma coś wspólnego z Manjaro, czy nie, bo @nanren nie powiedziałem nam tego. Dlatego pytam – @nanren, pod jakim systemem ten tablet (graficzny) ma pracować? Nie dlatego pytam, że chcę Cię zrugać czy pochwalić, tylko dlatego, że ma to zasadnicze znaczenie – tablet nie jest urządzeniem pierwszej potrzeby i może się okazać, że pod systemami innymi niż Windows pracują tylko konkretne modele. Spekuluję tylko, bo nie używam tego typu sprzętu, ale na podstawie wiedzy ogólnej, mam powody sądzić, że odpowiedź na to pytanie jest istotna.

    Nie zadawaj pytania, jeżeli nie jesteś gotów usłyszeć odpowiedzi

    #8300
    Avatar photonapcok
    Administrator