Jaki tablet graficzny dla początkującego?

Jesteś nowy na forum? Przeczytaj ...

Home Fora Forum wsparcia Inne Jaki tablet graficzny dla początkującego?

Ten wątek zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 uczestników, ostatnio zmodyfikowany przez napcok napcok 1 tydzień, 5 dni temu.

Oglądasz 6 posty - 1 do 6 (z 6 ogółem)
  • Autor

nanren
    Forumowicz

Witam!

Chciałbym kupić tablet graficzny dla początkującego. W tym temacie jestem kompletnym laikiem, więc mam jedno pytanie: Czy będę mógł na wybranym tablecie pracować np. w GIMP’ie?

Narazie do wyboru mam jeden XP-Pen tablet: https://www.xp-pen.com/goods/lists/catid/20.html

Proszę o wasze propozycje lub rady co do kupna.

Z góry dziękuję

Robert75
    Robert75
    Forumowicz

A Ty kolego nie pomyliłeś się z forami. To jest Forum Manjaro.pl, a nie jakaś poradnia.

Manjaro Xfce LTS - 64Bit Linux User #621110
    PC: HP Compaq 6200 Pro MT / CPU: Intel Core 4x i3-2100 CPU @ 3.10GHz / GPU: Intel HD Graphics 2000 / Nvidia GeForce 7600 GT / RAM: 8 GB / Dysk: HDD 1 TB

napcok
    napcok
    Administrator

Kolego @robert75 – co kolega taki nerwowy?
    Pytanie jak najbardziej na miejscu. Być może są wśród nas jacyś graficy(?) i będą w stanie pomóc :)

MaboxLinux - Manjaro z Openbox | czasem piszę tutaj | Pomóż sobie i innym - mądrze zadawaj pytania

Robert75
    Robert75
    Forumowicz

@napcok Mnie głownie chodzi o to że to pytanie nie ma nic wspólnego z systemem Manjaro, ale skoro Ty uważasz inaczej to spoko. W końcu to Twoje Forum.

Manjaro Xfce LTS - 64Bit Linux User #621110
    PC: HP Compaq 6200 Pro MT / CPU: Intel Core 4x i3-2100 CPU @ 3.10GHz / GPU: Intel HD Graphics 2000 / Nvidia GeForce 7600 GT / RAM: 8 GB / Dysk: HDD 1 TB

azja
    azja
    Moderator