Manejaro XFCD klawiatura nie działa

Jesteś nowy na forum? Przeczytaj ...

Home Fora Forum wsparcia Sprzęt i sterowniki Manejaro XFCD klawiatura nie działa

Oglądasz 5 posty - 1 do 5 (z 5 ogółem)
  • Autor
    Posty
  • #581
    krzysztof7
    Forumowicz

    Witam wszystkich na forum jestem nowy ,nie mam doświadczenia z Linuxem jedyny system to ten który wgrywa mi się ale po wgraniu klawiatura nie działa na początku działa mój laptop jest stary hp4000 1600MHZ 512RAM.Może ktoś mnie naprowadzi co zrobić żeby wszystko działało jestem początkującym.

    #592
    pavbaranov
    Forumowicz

    po wgraniu klawiatura nie działa na początku

    Co to zdanie oznacza? W trybie livecd /przed wgraniem/ klawiatura działała prawidłowo? Po wgraniu i po wystartowaniu systemu – klawiatura przez pewien czas śpi, a potem zaczyna jednak funkcjonować prawidłowo? „Nie działa” oznacza, że komputer w ogóle nie reaguje na jakiekolwiek znaki wpisywane z klawiatury, czy tylko ich część, a jeśli tak to co nie działa? Jeśli się nie mylę, to w Manjaro, by zalogować się do sesji XFCE trzeba podać hasło itd w ekranie logowania – tutaj klawiatura działa?

    #594
    krzysztof7
    Forumowicz

    Na początku systemu mogę ustawiać klawiszami F1,F2,F3,F4 Język ustawiam polski,tryb graficzny,tryb tekstowy ,jądro bez ACPI.Cały system się wgrywa ale myszka i klawiatura nie działa.Wgrywanie z płyty z USB taki sam efekt. Wgrywa mi się też Parted Magic tam w Linuxie wszystko działa.

    #595
    krzysztof7
    Forumowicz

    Zainstalowałem na USB wersje Linux3.10. 30-1,klawiatura zaczęła działać.System zainstalował się na dysku twardym ale podczas uruchomienia dostaję komunikat:procesor LNXCPU:0:Invalid PBLK length [7].Memtest nie wykrył błędu.

    #596
    pavbaranov
    Forumowicz

    Na początku systemu mogę ustawiać klawiszami F1,F2,F3,F4 Język ustawiam polski,tryb graficzny,tryb tekstowy ,jądro bez ACPI.