Windows 7 64-bit + manjaro gnome 17.0.1

Jesteś nowy na forum? Przeczytaj ...

Home Fora Forum wsparcia Inne Windows 7 64-bit + manjaro gnome 17.0.1

Oglądasz 6 posty - 1 do 6 (z 6 ogółem)
  • Autor
    Posty
  • #4121
    abudali101
    Forumowicz

    Cześć,
    jestem zielony w sprawie linuxa ale chcę sprawdzić, przetestować manjaro gnome 17.0.1 64bit. Chcę go zainstalować na laptopie lenovo G580 i3 2310M, 6GB ram, 500 GB dysk, grafika HD 3000 – zintegrowana i druga NVIDIA GeForce 610M jako drugi system, mam zainstalowanego windowsa 7 64bit.
    Proszę o rady i wskazówki jak zainstalować manjaro żebym miał możliwość wyboru, z którego systemu będę korzystać .

    Z góry dziękuję .

    Regulamin forum pkt. 6. Zajrzałeś chociaż do zakładki „Przewodnik Użytkownika?”

    #4122
    czapnaper
    Forumowicz

    Po pierwsze musisz podać jak masz dysk podzielony, jakie masz partycje ponieważ będziesz musiał sobie przygotować wolne miejsce na przygotowanie partycji na których będzie zainstalowane Manjaro ( partycja gówna / i użytkownika /home sformatowane ext4, partycja swap opcjonalnie). Przygotować sobie miejsce można z poziomu instalatora Manjaro lub programu np. Gparted.

    Przeczytaj sobie ten wątek na forum link.

    Manjaro KDE/Xfce - CPU - i5-7300HQ - GPU - Intel/NVIDIA GP107M [GeForce GTX 1050 Mobile]

    #4123
    Avatar photoUlther
    Moderator

    @abudali101
    1. Sprawdź czy na forum nie był poruszany już taki temat
    2. Google
    3. Zadając pytanie, wyczerp je do końca, podając wszystko co jest do tego potrzebne.

    #4131
    michaldybczak
    Forumowicz

    Posyłam ci oficjalną dokumentację Manjaro w linku. Jest tam opisany dual boot z windows 10. Musisz wyłączyć secure boot w BIOsie i podczas pierwszego uruchomienia strzałkam, enterem i esc wskazać ścieżkę do pliku rozruchowego z partycji EFI (tak to przynajmniej działa na podobnym modelu, możliwe że nie trzeba będzie podawać).