Wine+Playonlinux – problemy.

Jesteś nowy na forum? Przeczytaj ...

Home Fora Forum wsparcia Inne Wine+Playonlinux – problemy.

Oglądasz 15 posty - 1 do 15 (z 64 ogółem)
  • Autor
    Posty
  • #5589
    loctor
    Forumowicz

    Ponieważ czasem pogrywam w Path Of Exile (taka „darmowa” gra) na Windzie, stwierdziłem, że to dobra okazja żeby przetestować grę na Linuxie tym bardziej, że widać na YT ludzie grają i działa. Tyle zresztą ostatnio dobrego na temat grania na Linuxie słychać zewsząd, że grzech nie spróbować.
    Jestem początkujący jeśli chodzi o linuxa zacząłem więc od czytania i oglądania różnych tutoriali w internetach a następnie przystąpiłem do instalacji komendą
    sudo pacman -S wine winetricks playonlinux
    Pakiety się zainstalowały bez problemów. Przy pierwszym uruchomieniu winetricks doinstalowane zostały pakiety mono, gecko itp.
    Niestety od tego momentu nic nie wygląda i nie działa jak powinno.

    Wine.
    Próbowałem wersji 1.7, 2.13 i 2.14.
    Na dzień dobry burzy si ę,  że prefix jest 64bit i należy zmienić na 32bit. Po co, gdzie i jak? Szukałem, nie znalazłem.
    Część okien wyświetla się jako złożony z kilku pikseli pasek na środku lub w lewym górnym rogu ekranu. Coś jak na tym zdjęciu:
    https://zapodaj.net/686772d97358c.png.html
    Panel kontrolny wyświetla puste okno. Udało mi się zainstalować Steam ale mam dostęp tylko do własnej biblioteki. Grę musiałbym zainstalować przez sklep, niestety ta zakładka jest pusta (czarna), wskaźnik się kręci ale nic się nie ładuje. Zakładka „społeczność” czy wyskakująca po uruchomieniu „aktualności” to samo.

    Playonlinux